بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

قهرمانی ستاره مشهدی در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان | درخشش اشتری در شهربابک

  • کد خبر: ۵۸۰۸۸
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
قهرمانی ستاره مشهدی در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان | درخشش اشتری در شهربابک
مهشید اشتری و هم‌تیمی‌هایش در شهربابک موفق شدند با اختلاف، قهرمان دور گروهی لیگ تنیس‌روی‌میز بانوان شوند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مهشید اشتری، بازیکن مشهدی تیم شهربابک، روز گذشته با کسب آخرین پیروزی، قهرمانی تیمش را در لیگ امسال مسجل کرد. پرونده دور برگشت لیگ برتر تنیس‌روی‌میز بانوان در آکادمی امیر احتشام‌زاده مجموعه‌ورزشی انقلاب تهران روز گذشته در جدول گروهی بسته شد و شهرداری شهر‌بابک بار دیگر قهرمان لیگ شد. گرچه تیم‌ها این فرصت را دارند تا در پلی‌آف با هم روبه‌رو شوند، اما تکلیف این لیگ مشخص و روشن است و قهرمانی از آنِ تیم پرمهره صدرنشین است؛ زیرا هیچ‌کدام از تیم‌های حاضر در پلی‌آف، حریف این تیم نمی‌شوند.
 
شهرداری شهر بابک قهرمانی در لیگ تنیس‌روی‌میز بانوان را بدون حتی تساوی و شکست جشن گرفت. تیم پرستاره حمیده ایرانمنش در آخرین بازی دور برگشت با برتری بر پادما یدک اصفهان کار را تمام کرد. این سومین‌بار بود که این تیم طعم قهرمانی را می‌چشد و در ۲ فصل اخیر نیز با همین تیم جام قهرمانی را بالای سر برده بودند. آن‌ها امسال نیز بی‌رقیب ظاهر شدند. مهشید اشتری نیز برای سومین سال پیاپی است که با پیراهن این تیم به جام قهرمانی می‌رسد.

آمار درخشان اشتری

اما یکی از ستاره‌های لیگ برتر، اشتری ملی‌پوش مشهدی پینگ‌پنگ بود. اشتری در دور رفت همه بازی‌های انفرادی و تیمی خود را مقابل ۵ تیم دیگر با پیروزی به پایان رساند؛ حتی مهشید جوان توانست از پسِ بازیکن باتجربه و ملی‌پوش ایران که سابقه حضور در المپیک را نیز دارد، بربیاید و اولین شکست را به ندا شهسواری تحمیل کند. در دور برگشت نیز همین روال را در پیش گرفت و به پیروزی‌های مهمی برای تیمش رسید.
 
او بازهم همه رقابت‌ها را با پیروزی پشت‌سر گذاشت، اما تنها‌شکست او در چهارمین روز بازی‌ها رقم خورد که باعث غافل‌گیری همگان شد. اشتری در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر در‌نهایت ۳‌بر‌۲ تسلیم کیمیا رستمی، بازیکن تهرانی تیم وچان کردستان شد؛ نتیجه‌ای که شگفتی نیم‌فصل دوم تلقی می‌شود. اشتری البته در بازی دوبل این روز با شیما صفایی، تیم حریف را با ترکیب صبا صفری و ملیکا عامرطاس شکست داده بود. او در روز‌های دیگر نیز بیشتر بازی‌های انفرادی و دوبل خود را ۳ بر ۰ پیروز شده بود.

رقابت بر سر دومی و سومی

در پایان مرحله برگشت بیست‌و‌چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس‌روی‌میز زنان، چهره ۴ تیم راه‌یافته به پلی‌آف مشخص شد. ۶ تیم حاضر در یک جدول به‌صورت دوره‌ای طی ۲ مرحله رفت‌و‌برگشت با هم رقابت کردند و پس از مجموع ۳۰ مسابقه با احتساب امتیازها، مقام‌های اول تا چهارم مشخص شدند و به پلی‌آف راه یافتند. شهرداری شهر‌بابک، دانشگاه آزاد اسلامی، وچان کردستان و پادما‌یدک اصفهان به‌ترتیبِ مقام برای قهرمانی در گام پایانی به میدان خواهند رفت. شهرداری شهربابک با اختلاف از رقیبان خود فاصله دارد و در ۱۰ هفته‌ای که گذشت، حتی یک هفته را نیز به حریفان خود واگذار نکرد. به‌این‌ترتیب تیم‌های دانشگاه آزاد و کردستان و اصفهان باید بر سر نایب‌قهرمانی و عنوان سومی بجنگند.

ثبت سومین قهرمانی پیاپی

شهرداری شهر‌بابک به‌استثنای ندا شهسواری، بهترین‌های تنیس‌روی‌میز ایران را در اختیار داشت. از مهشید اشتری و شیما صفایی گرفته تا نسل طلایی کرجی‌ها و مربی تیم ملی روی صندلی مربیگری مسابقات دور برگشت به‌صورت متمرکز طی ۵ روز در آکادمی امیر احتشام‌زاده مجموعه‌ورزشی انقلاب تهران پیگیری می‌شد. در آخرین بازی شهرداری شهر‌بابک که روز شنبه برگزار شد، با پیروزی ۴‌بر‌۲ این تیم برابر پادما‌یدک اصفهان همراه بود. این یک پایان دلپذیر برای آن‌ها پیش از سریال تکراری بالا‌بردن جام قهرمانی لیگ پینگ‌پنگ بانوان بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->